FÅ JERES EGEN IT SUPPORT AFDELING FOR 149. KR. PR. MD.

Vi hjælper i dag en lang række virksomheder og løser over 900 problemer om måneden – med en kundetilfredshed på 98%

Vores faste serviceaftaler inkludere en lang række af ydelser, der er med til at sikrer at vi hurtigt og effektivt kan reagere og løse problemerne, så jeres medarbejdere har mindst mulig nedetid.

ONLINE HELPDESK 24/7

Med i IT Support aftalen får alle medarbejdere adgang til vores online helpdesk. Brugerne kan selv oprette en sag heri hvorefter vores IT konsulenter tager hånd om problemet. Hver gang der er en opdatering til sagen vil den pågældende medarbejder modtage en mail om dette, og kan til enhver tid besvare via mail til den ansvarlige IT Supporter.

IT SERVICE DESK

Med jeres egen IT support afdeling får alle jeres medarbejdere adgang til jeres helt egen service desk som hurtigt afhjælper problemer. Hver medarbejder får 10 min. support som samles i en pulje for hele virksomheden. Så er i fx. 24 medarbejdere så får i en samlet pulje på 240 minutter support pr. md.

MÅNEDLIG TIDSRAPPORTERING

Vi har intet at skjule, derfor modtager du hver måned en rapport som synliggør præcis hvad vi har udført af arbejde den forgangne måned. På denne måde kan vi hurtigt danne os et overblik over hvor der skal sættes ind og spare jer for unødvendige omkostninger på IT Support.

OVERVÅGNIG AF KRITISKE SYSTEMER

Vi ved hvor vigtigt det er at jeres IT fungerer hver dag, derfor inkluderer vores IT Support aftale altid overvågning af jeres forretnings kritiske systemer og vores service desk bliver automatisk alarmeret hvis der skulle være tegn på uregelmæssigheder så vi kan reagerer proakivt inden det brænder på.

PATCH MANAGEMENT

Truslen har aldrig været større, derfor er det nu vigtigere end nogensinde at opdatere sine klienter og servere. Man kan ikke længere blot sætte sin lid til at medarbejderne husker at opdatere deres computere og programmer jævnligt. Med vores patch management løsning overvåger vores system hele tiden alle jeres computere og servere, og sikrer at disse automatisk hele tiden bliver opdatere mod de seneste sikkerhedstrusler.

UGENTLIG STATUSRAPPORT

Vi lover at tage hånd om jeres IT, derfor er det også vigtigt for os at i kan følge med i hvordan jeres servere har det. Hver uge modtager i en rapport som viser om backuppen fungerer, er i ved at løbe tør for diskplads eller er der nogen der forsøger at hacke jer. Vores service desk reagerer hele tiden proaktivt på disse trusler når i har en IT Support aftale hos os.

Sådan har vi hjulpet dem med IT Support

KONTAKT

Vi elsker beskeder, så send det bare med brevdue eller flaskepost, har du ikke lige det ved hånden så brug formularen nedenfor.