IT SUPPORT

Det er ikke alle virksomheder, der er så heldige at have en in-house superhelt. Nogle virksomheder har muligvis kompetente IT medarbejdere, som skal løbe meget stærkt for at nå det hele. Andre har måske en medarbejder som sekundært påtager sig rollen som IT support i dagligdagen, og gør alt hvad der står i hans magt for at besvare kollegernes nødkald. Men IT hjælp kan være et krævende job, og tid er en knap ressource, så hvad gør man?
Red mig for 199,- kr pr. md Jeg vil vide mere

FÅ JERES EGEN IT SUPPORT AFDELING FOR 199. KR. PR. MD.

Fremover behøver I ikke at klare det hele selv – ej heller gør jeres in-house IT support. For nu er der endelig et sted, som I kan give et kald, når IT systemerne driller, eller når der pludselig opstår spørgsmål. Intet problem er hverken for lille eller for stort. Vores IT service desk sidder klar ved både telefoner og taster, og sammen slukker vi den metaforiske IT brand, som trykker her og nu.

IT SERVICE DESK

Med jeres egen IT support afdeling får alle jeres medarbejdere adgang til jeres helt egen service desk som hurtigt afhjælper problemer. Hver medarbejder får 10 min. support som samles i en pulje for hele virksomheden. Så er i fx. 24 medarbejdere så får i en samlet pulje på 240 minutter support pr. md.

ONLINE HELPDESK 24/7

Med i IT Support aftalen får alle medarbejdere adgang til vores online helpdesk. Brugerne kan selv oprette en sag heri hvorefter vores IT konsulenter tager hånd om problemet. Hver gang der er en opdatering til sagen vil den pågældende medarbejder modtage en mail om dette, og kan til enhver tid besvare via mail til den ansvarlige IT Supporter.

OVERVÅGNIG AF KRITISKE SYSTEMER

Vi ved hvor vigtigt det er at jeres IT fungerer hver dag, derfor inkluderer vores IT Support aftale altid overvågning af jeres forretnings kritiske systemer og vores service desk bliver automatisk alarmeret hvis der skulle være tegn på uregelmæssigheder så vi kan reagerer proakivt inden det brænder på.

MÅNEDLIG TIDSRAPPORTERING

Vi har intet at skjule, derfor modtager du hver måned en rapport som synliggør præcis hvad vi har udført af arbejde den forgangne måned. På denne måde kan vi hurtigt danne os et overblik over hvor der skal sættes ind og spare jer for unødvendige omkostninger på IT Support.

UGENTLIG STATUSRAPPORT

Vi lover at tage hånd om jeres IT, derfor er det også vigtigt for os at i kan følge med i hvordan jeres servere har det. Hver uge modtager i en rapport som viser om backuppen fungerer, er i ved at løbe tør for diskplads eller er der nogen der forsøger at hacke jer. Vores service desk reagerer hele tiden proaktivt på disse trusler når i har en IT Support aftale hos os.

PATCH MANAGEMENT

Truslen har aldrig været større, derfor er det nu vigtigere end nogensinde at opdatere sine klienter og servere. Man kan ikke længere blot sætte sin lid til at medarbejderne husker at opdatere deres computere og programmer jævnligt. Med vores patch management løsning overvåger vores system hele tiden alle jeres computere og servere, og sikrer at disse automatisk hele tiden bliver opdatere mod de seneste sikkerhedstrusler.

KONTAKT

Vi elsker beskeder, så send det bare med brevdue eller flaskepost, har du ikke lige det ved hånden så brug formularen nedenfor.